In Den Haag (of omgeving) zullen Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima, Prinses Amalia, Prinses Alexia en Prinses Ariane weer voor de pers poseren op 21 mei. Meestal vond de fotosessie in de zomer plaats voor de vakantie, maar nu vlak voor Pinksteren. De laatste fotosessie dateert alweer van 30 juni vorig jaar. De kerstfotosessie werd geschrapt vanwege de privéfoto van Alexia en Antoon.

Wat leuk weer een fotosessie, maar wat ik nog mooier vindt, is de foto die erbij staat. Allemaal in het rosé, zou mooi zijn allemaal op de foto in het rosé. Ben benieuwd, maar dat zal niet gebeuten
BeantwoordenVerwijderen