Vandaag is Jade Kops overleden. Koningin Máxima ontmoette Jade twee jaar geleden. Koningin Máxima vindt het heel bijzonder hoe open en sterk Jade was. „Zij heeft met haar stichting veel betekend voor lotgenoten”, laat de koningin weten.
Ook is de koningin Jade dankbaar voor wat zij voor het Prinses Máxima Centrum heeft gedaan. Daarnaast laat ze weten mee te leven met de familie en vrienden van Jade. Máxima heeft veel bewondering voor de manier waarop Jade met haar ziekte omging.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten